Постинг
19.09.2011 19:56 -
Отговора на Виваком по повод моето оплакване за надвишена сметка
Преди 6-7 дни писах оплакване до Виваком, защото имах доста сериозна сметка, поради натрупан сериозен GPRS трафик от мен, но тяхната система за отчитане не работеше в период от 20 дни.
Писмото ми до тях можете да намерите тук
Много бях изненадан когато ми отговориха след 6 дни, ето техния отговор:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми г-н "бубачко",
Емиии, какво да кажа - браво на Виваком, реално от 54лв сметка допълнително ми я смъкнаха на 4лв.
Много съм доволен, така ще ме запазят като клиент, както и други хора.
И малко съвети към другите пострадали:
1) Не се обяснявайте на операторите от 123 - само ще ви дигнат кръвното. Не очаквайте разбиране от тях
2) Ако пишете оплакване, пишете в интернет формата, мисля е по ефективно от това на хартия в някой офис.
3) Мисля че имаше малко полза от това че в оплакването си посочих линк към блога ми ;)
Писмото ми до тях можете да намерите тук
Много бях изненадан когато ми отговориха след 6 дни, ето техния отговор:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми г-н "бубачко",
Във връзка с Вашето oплакване, искаме да Ви уведомим, че е извършена корекция на GPRS трафика осъществен от мобилен номер 087XXXXXXX, за периода 15.08.2011 - 14.09.2011 година, в размер на 50,42 лв. с ДДС.
Моля, приемете нашите извинения за създалото се недоразумение и причинените Ви неудобства.
Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!
---------------------------------------------------------------------------------------
Емиии, какво да кажа - браво на Виваком, реално от 54лв сметка допълнително ми я смъкнаха на 4лв.
Много съм доволен, така ще ме запазят като клиент, както и други хора.
И малко съвети към другите пострадали:
1) Не се обяснявайте на операторите от 123 - само ще ви дигнат кръвното. Не очаквайте разбиране от тях
2) Ако пишете оплакване, пишете в интернет формата, мисля е по ефективно от това на хартия в някой офис.
3) Мисля че имаше малко полза от това че в оплакването си посочих линк към блога ми ;)
Отворено писмо до Виваком (отчитане на и...
Сметката идва сама
Как ви ограбват банките. Булбанк, Райфай...
Сметката идва сама
Как ви ограбват банките. Булбанк, Райфай...
Ами и аз писах жалба за нещо подобно. Бяха ми начислили интернет трафик, който даже не бах ползвал. Но не ми отговориха на жалбата така благоприятно. Не ми възстановиха сумата.
цитирайтова,че при теб е мнало нещо,не означава,че ще мине при милиони!НЕ ПЛАЩАЙ НА МОШЕНИЦИ,КАКВОТО И ДА ТИ СТРУВА ТОВА!тОГАВА ДЕЦАТА ТИ НЯМА ДА ИМАТ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ!ПОЗДРАВИ!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 36
Архив