Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2011 23:17 - Отворено писмо до Виваком (отчитане на интернет за телефон)
Автор: buba4ko Категория: Технологии   
Прочетен: 4352 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.09.2011 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това ми е първата публикация във blog.bg :)   Тя е по повод възмущението ми към Виваком. Тук публикувам писмото което ще им пратя. Повода е че последния месец отчитането на интернет трафика им не работеше и ми начилиха изведнъж сметка от 45лв без ДДС. Сладури ;)   Отворено писмо до Виваком:   Здравейте Виваком, Искам да ви питам следните въпроси:   1) защо проверката за текуша сметка на номер *123# не работеше правилно поне 4 седмици - от 15 август до 6-11 септември?   2) Защо вместо извинение и компенсация за вашия бъгав софтуер, аз получавам изведнъж сметка от 45 лв без ДДС която трябва да платя?   3) Защо когато се обадя на 123, оператора ми казва че е възможно интернет трафика да бъде отчетен с "известно закъснение". Да, известно закъснение от цели 20 дни, нормално ли е това? Защо пише - "текущата ви сметка е x.xxлв към дата и час" при положение че можело реално да е повече - още не бил отчетен трафика от преди 3 седмици ;)   4) Защо за бога е тоя номер за справка за текуща сметка *123#, когато не дава коректни суми?   --------------------------------------------------------------------------------------- Малко за себе си - млад човек, програмист, с телефон Nokia 5130 XpressMusic, телефонен номер: 087-БУДАЛА. Понякога ползвам интернет от телефона, но постоянно си проверявам текущата сметка на *123#.  ---------------------------------------------------------------------------------------   Ето малко инфо каква е приблизително сметката ми за телефон на съответните дати когато съм правил проверка на *123#. (Часа е горе долу приблизитен в рамките на 2-3 часа, а сумата е приблизителна в рамките на 10-20 стотинки - не ги помня точно)   16 август 12:00 - 0.00 лв. Интернет съм ползвал поне на датите 16 или 17 август - не е отчетено, защо?  Защо чак след 20 дни се появява във справката ми за текуща сметка? Всъщност аз ползвах интернет, и видях че не се отчита. Казах си супер - явно моя любим оператор е решил да дава бонус интернет.   Доста ползвах интернет, постоянно проверявах сметката си и все беше 0.00, до 6 септември, т.е. 21 дни откакто ползвам интернет през телефона, той не е отчетен:  6 септември 11:00 - 0.00 лв.
Точно този ден не съм ползвал телефона за разговори, само малко интернет, и какво да видя за текуща сметка следобяд:
6 септември 15:00 - 11.30 лв.    Разбира се бях шокиран и си казах - СПИРАМ НАПЪЛНО ПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРНЕТ ДО КРАЯ НА МЕСЕЦА!!!!   Но както се казва - злото не идва само, случайно си проверих пак сметката вечета, и без да съм говорил, тя бе набъбнала леко ;) 6 септември, 20:00 - 11.99 лв.   На другия ден сутринта сметката не бе мръднала - доволно. Обаче вечерта я проверих и бе скочила със 68 стотинки?!?  При положиение че бях провел само 1 разговор "семейство и приятели" за 80 сек, тарифата ако не греша бе 0.24ст/мин. Откъде са тия 68 стотинки ? 7 септември 19:00 - 12.67 лв.   Вече разбира се бях бесен, обаждах се на оператор на 123, и момичето ми казва - "да, имаме проблем с отчитането на текущата сметка, но го правим за ваше добро".  Ооо, супер, а ще ми опростите ли тая сума, защото това е заради ваша грешка, и момичето - "е, не разбира се, нали сте ги потребили" да...потребил съм ги, а защо вие 3 седмици криете истинската ми сметка...   И така - всеки ден си проверявам текущата сметка, на 11 септември не бе мръднала - супер! 11 септември, 12:00 - 12.67 лв.   Обаче вечерта гледам си телефона и имам СМС - "надхвърлили сте си кредитния лимит. Имате сметка 45.55лв без ДДС" Аз си глътнах езика - как така ще съм го надхвърлил като последната седмица съм провел само 1-2 разговора по 1-2 мин макс + НИКАКЪВ ИНТЕРНЕТ??? 11 септември, 20:00 - 45.55 лв.    какво излиза - аз в периода 7-11 септември не съм ползвал интернет. говорил съм само 80 сек и получавам сметка 33лв без ДДС отгоре за това? Не знаете ли че като става за пари, всичко трябва да е точно и ясно казано?       В момента аз виждам 2 варианта: 1) Получавам извинение от ваша страна + парична сума равна на сумата от интернет която не е отчетена коректно. Или за по просто - съгласен съм да платя трафика който съм ползвал от момента когато вашата система за отчитане на интернет работи - т.е. ще платя трафика който съм ползвал от 6 септември нататък. С 2 думи - ще платя само месечната си сметка. Аз си плащам за моите грешки, и вие си платете за вашите грешки.   2) Вие искате да платя сумата от 45лв без ДДС, защото съм бил използвал интернет трафик за такава сума.  т.е. искате аз да платя за вашия бъгав софтуер?  Ще ме извинявате, но аз като програмист много добре знам как трябва да се пише софтуер. Когато моята компания е сгафила, винаги се извиняваме и обезщетяваме клиента. така е редно. В такъв случай аз няма да платя тая сума, ако може бих платил само месечната си такса от 10лв, т.е. само това което реално вашия софтуер е показал че дължа до 06 септември. Струва ли си да губите мен и други клиенти защото искате да ги прецакате? Също така, ще ви нарека шибани мошеници - и вие на мое място така ще постъпите, сигурен съм.   P.S. Иронията е че скоро ми се обаждаха ваши служителки за да преподпиша за още 1 година, защото съм бил "лоялен клиент". Въпрос: вие смятате ли че сте лоялни към мен?   О, да, тая сума 45.55 е текуща...най-вероятно ще се увеличи тая седмица, без разбира се да говоря. Нормално е, нали, все пак живеем в Абусрдистан - страната където абсурда е норма..  --------------------------------------------------------------------
P.S.S. След 6 дни получих отговор от виваком.
Отговора им може да го прочетете тук
 



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buba4ko
Категория: Технологии
Прочетен: 24832
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930